sâmbătă, octombrie 20, 2012

Face shimmer HAUL

 Recent am avut o revelatie: face shimmers! Si de atunci nu mai am pace. Stiu ca m-am treziu tarziu, stiu ca "beneficiile" acestora sunt cunoscute de ceva vreme insa, trebuie sa recunosc faptul ca mie ma placut intotdeauna look-ul mat, fata alba de gheisa. Am Givenchy le prismissime visage mat & glow 81 - light silk de ceva ani (poate doi) si editia limitata YSL Péché n°1 L'Eclat blush and highlight powder tot din acea perioada. Le-am luat pentru ca imi placea cum aratau in cutie si pe mana insa pe fata nu am stiut niciodata sa le aplic si nici nu m-a preocupat prea tare. Acum insa sunt obsedata dupa cum se vede... am strans cateva exemplare din cele mai laudate pe net si imi plac la nebunie... majoritatea. Nu toate sunt conform asteptarilor insa cele care sunt... chiar sunt!

Christian Dior shimmer powder:
001 Rose Diamond Skin Shimmer
002 Amber Diamond
004 Pop Diamond in varianta tester
 



Bobbi Brown shimmer brick:
Shimmer Brik compact Platinum Pink
Shimmer Brik compact Rose
Shimmer Brik compact Pink Oyster




Diverse:
Laura Mercier Shimmer Bloc Orchid Mosaic
Givenchy le prismissime visage mat & glow 81 - light silk
Mary-Lou Manizer
NARS Albatros 


NARS Luxor Multiple (poza nu este a mea... pur si simplu am uitat sa-l pozez si pe el si am luat o poza Temptalia)



 

 
 
 
 
 
 
YSL Péché n°1 L'Eclat blush and highlight powder - limited edition

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu