vineri, noiembrie 16, 2012

Bobbi Brown Long-Wear Even Finish Foundation

Dupa indelungi cautari pe meleaguri straine virtuale cu livrare in Romania si dupa indelungi framantari in privinta nuantei potrivite in sfarsit a venit momentul ridicarii de la posta a primului meu fond de ten de la Bobbi Brown si anume Long-Wear Even Finish Foundation in nuanta 2 sand.
M-am tot gandit si razgandit in privinta acestui fond de ten mai ales din cauza faptului ca alegerea nuantei era problematica. Eu am un ten deschis pe care toate fondurile de ten oxideaza, din aceasta cauza intotdeauna cea mai deschisa nuanta ajunge sa fie prea inchisa pentru mine desi la prima vedere pare prea deschisa asa ca nu prea imi convenea sa platesc mai mult de 200lei pe ceva ce nu as fi folosit.
Insa a venit si ziua in care am licitat si am castigat. Da! L-am luat la o licitatie pe eBay si am dat putin peste 100lei pe varianta full size testat o data. Nu este un pret rau deloc...
La prima vedere se pare ca am ales nuanta potrivita, asa ca cine are dubii si este MAC NC20, Chanel 20 Clair, YSL Teint Rezist 4, Dior Forever 001(prea roz), MUFE Mat Velvet intre 20 si 30 poate lua linistita nuanta 2 - sand de la Bobbi Brown.
Vom vedea si daca va trece testul timpului, deocamdata arata bine insa prima impresie in acest caz nu este foarte relevanta...

To be continued...

LE: am fost cu el la sala si dupa un antrenament epuizant, in care am eliminat mai mult decat toate lichidele baute in acea zi, am plecat tot cu el pe fata si culoare neschimbata. Hmmm... sa fie acesta primul fod de ten care nu oxideaza pe fata mea?! Mira-m-as...
Ca parte negativa: mi-a aparut un cos in zona mea cu probleme... Citesc si ma oripilez review-uri pe make-up alley despre cum acest fond de ten provoaca monstrii, sa fie o intamplare acest cos al meu?! In plus parca lasa tenul prea hidratat pentru un produs oil-free care se vrea a fi si pentru ten gras. Fata mea se simte la atingere ca si cand tocmai m-am dat cu o crema nutritiva... Will see about that...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu