vineri, noiembrie 09, 2012

Glamour shopping card

Sau cum mi-am cumparat ghete Carks Lotta Beccles cu o reducere de 200lei.

Omoram ceva timp inainte de sala si remarcam in cateva magazine din Unirea un mic afis colorat cu niste reduceri printr-un card dintr-o revista. In general nu iau in seama asemenea promotii, nu pentru ca nu mi se par interesante insa nu am timp sa ma preocup pentru a le afla toate detaliile, insa de aceasta data am notat "glamour shopping card" si m-am documentat cu prima ocazie. Am aflat ca in revista Glamour din aceasta luna este un card care ofera reduceri destul de bune la anumite magazine printre care si Otter. Cum se face ca imi doream foarte tare niste ghetute Clarks vazute si in magazinele Otter mi-am luat acea revista, m-am dus la magazin si am profitat de reducerea de 30% oferita posesorilor cardului de shopping din revista Glamour.
Adevarul este ca imi doream aceste ghetute de ceva vreme, le probam destul de des insa parca nu imi venea sa dau 650lei pe ele asa ca acest card a picat cum nu se poate mai bine.
Oferta vad ca este valabila pana pe 11 noiembrie asa ca daca va aflati in situatia de a va dori foarte tare ceva anume eu zic sa profitati :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu