sâmbătă, decembrie 15, 2012

Un alt BLOG SALE...

Se pare ca sertarul meu devine iar neincapator asa ca sunt in cautare de noi stapani pentru urmatoarele produse:

Fond de ten:

Make Up For Ever MAT VELVET fond de ten Oil Free, rezistent la apa, matifiant nuanta 30 (cam NW20 de la MAC) - folosit aprox. 40% - pret 55lei   VANDUT

Yves Saint Laurent Teint Resist Foundation nuanta 4 (potrivit pentru MAC NC20) NOU - fara cutie, nu stiu cum de am aruncat-o... - pret 120lei (este preferatul meu, din cate fonduri de ten am incercat intotdeauna m-am intors la acesta)      VANDUT

Yves Saint Laurent Teint Radiance Foundation nuanta 2 (potrivit pentru MAC NC15) testat - pret 100lei    VANDUT

Illamasqua Rich Liquid Foundation in 135 (For light skin with golden undertones). Am folosit cate o picatura < 5x - pret 50lei   VANDUT

Alandala / diverse:

MAC PRO LONGWEAR CONCEALER NC20 - testat - pret 80lei   VANDUT

MAC STUDIO FINISH CONCEALER NC20 folosit aprox. 20% (a fost aplicat numai cu pensula curata, niciun produs de-al meu nu este aplicat cu degetele) - pret 40lei     VANDUT



TIGI Bed Head Spoil Me Defrizzer. L-am incercat de 2 ori - PRET 35lei  VANDUT

Fard crema waterproof Make Up For Ever Aqua Cream nuanta 04 (alb sidefat)folosit de <5x. - pret 50lei      VANDUT

Iluminatoare:

Bobbi Brown SHIMMER BRICK - ROSE - testat insesizabil - 140lei 120lei      VANDUT

Bobbi Brown SHIMMER BRICK - Platinum Pink - testat insesizabil, il dau pentru ca seamana cu Dior Shimmer Powder si il prefer pe acela - 140lei      VANDUT 

NARS Multiple Luxor testat - pret 80lei      VANDUT



Lipgloss/Lipstick (toate produsele din aceasta categorie sunt absolut noi, nedesfacute, netestate, doar inghesuite intr-un sertar si lasate acolo):

Calvin Klein Lip Gloss - pret 15lei      VANDUT
Essence XXL Shine - pret 8lei      VANDUT


Pensule pentru machiaj, in ordine de la stanga la dreapta:

Bobbi Brown face blender brush testata - 40lei      VANDUT
Sephora flat blush brush no.42 folosita <5x - 15lei     VANDUT
Sephora Proffesionel dome shadow brush no.13 - nu imi amintesc s-o fi folosit vreodata - 15lei   VANDUT
Sigma pencil brush E30 - nu-mi amintesc s-o fi folosit - 30lei    VANDUT
Sigma blending brush E25  - nu-mi amintesc s-o fi folosit - 30lei   VANDUT
pensula pentru eyeliner 875 ANGELO toray - holland - 10lei am incercat s-o folosesc de cateva ori   VANDUT
Make Up For Ever pensula pentru sprancene folosita <5x - 40lei    VANDUT
Real Techniques setting brush cred ca nefolosita - 30lei     VANDUT
Pensula CHANEL din fibre sintetice 2 bucati- nefolosite - 25lei/buc
Too Faced - Flatbuki brush - nefolosita - 30lei

Oja, lac de unghii, produse conexe:

Seche Vite renumitul Top Coat - folosit <5x - 25lei       VANDUT


Nu am scris detalii despre fiecare produs, cred ca acestea se pot gasi printr-o simpla cautare in spatiul virtual... Daca insa doriti va pot raspunde la intrebari.
            

2 comentarii:

  1. Buna ti-am scris, vreau asa:
    Real Techniques setting brush cred ca nefolosita - 30lei
    Sigma pencil brush E30 - nu-mi amintesc s-o fi folosit - 30lei
    Sigma blending brush E25 - nu-mi amintesc s-o fi folosit - 30lei
    pensula pentru eyeliner 875 ANGELO toray - holland - 10lei
    vezi aultimul mail, ca le-am incurcat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, ti-am raspuns pe e-mail... scuze de intarziere :)

    RăspundețiȘtergere