sâmbătă, aprilie 12, 2014

Review: Hakuhodo brush B005

WOW! Nu fac reviews in general, insa nicicand vreodata nu am reusit sa trasez asa de bine si repede si simetric si inca odata zic: repede!, linia de eyeliner. Pensula vinovata: Hakuhodo B005. Este o pensula fantastica,  nu am crezut ca forma ei ma va ajuta prea mult, eram indoctrinata MAC 209, insa este mai buna.
Pentru mine pensulele Hakuhodo sunt o mare descoperie caci produsele pe care le folosesc zilnic sunt eyeliner-ul gel si concealer-ul. De-a lungul timpului am testat foarte multe pensule penstru aceste doua produse, numai de curand m-am orientat catre brand-urile din Japonia si imi place ce-am gasit acolo, cu siguranta recomand!
Ca sa nu mai spun si de pensula cu care am aplicat concealer-ul, nu mai stiu ce numar are, insa aplica fooooarte bine, il aseaza frumos si fara efort. Din pacate, insa aceasta este putin cam intepacioasa :), citisem in review-uri ca ar fi asa. Clar voi lua si varianta ei din gama superioara, despre care am citit ca ar fi mai moale, totusi sunt putin sceptica pentru ca nu vad cum o pensula extrem de moale si din par natural ar aplica bine un produs crema cum este coancealer-ul pe care il folosesc... vom vedea :)

PS: machiajul din poze nu este un look, neaaparat. Ma duceam la pensat si la sala asa ca nu am facut decat sa testez pensulele, de fapt :) de accea pare neterminat - pentru ca este neterminat :)

Later edit: despre pensula pentru concealer (numarul este 214), cand spun "putin intepacioasa" ma refer "cam ca MAC 109 - intepacioasa", adica fina dar nu ca pensulele din par de veverita. Am tinut sa precizez, caci este intr-adevar o descoperire pe care o recomand si nu as vrea sa creada cineva ca Hakuhodo are si pensule aspre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu