sâmbătă, mai 03, 2014

Simpla excursie la magazinul MAC

Am intrat la MAC sa imi cumpar pensula 224, o vreau de ceva vreme si, credeam eu, ca este unica si ultima dorinta in materie de pensule MAC (bine... exceptand 109 pentru care imi doream o rezerva satula fiind sa o spal zilnic). Ma uitam si la pensula 219, pencil brush, dar intotdeauna am gasit o multime de motive sa nu o cumpar, pur si simplu nu mi se pare o pensula vitala. Despre pensula 187 m-a intrebat cineva de curand si am replicat ca nu am nici cea mai mica dorinta sa o am in colectie, pur si simplu nu ii gasesc rostul. Pensula 239 o am deheehe... mult, de foarte mult timp si abia acum ne-am imprietenit.... cat de cat. Pensula 217 m-a enervat intotdeauna, nu imi place cum ii ies razlete firele de par, e prea fluffy pentru gustul meu.

Cum am plecat de la magazinul MAC?! Vedeti mai sus :)) plus doua farduri pro longwear pe care le-am luat in speranta ca il gasesc pe cel apropiat de maro-ul din paleta Dior Aurora (bineinteles ca nu este cazul, dar am doua farduri in plus acum).

Dragoste de-a sila? Cu pensula MAC 109, adica ea plange culoare de peste doi ani, eu o iubesc. O folosesc aproape zilnic pentru aplica cel putin trei produse asa ca trebuie s-o spal aproape zilnic. Nu a pierdut prea mult par, in schimb pierde culoare, dar eu tot o iubesc. Sunt curioasa daca si aceasta va face la fel....

Si, schimband putin subiectul, la magazinul MAC am vorbit cu una dintre fete care mi-a spus ca pensulele se spala cel mult o data la 2 (doua) luni ?!?!?, incluzand pensula pentru fond de ten. Avea un ten... care lasa muult de dorit, foarte mult... Eu spal pensula pentru fdt si cea pentru concealer zilnic, cele pentru farduri de ochi saptamanal, dar pe acestea nu le folosesc de mai mult de 2x pe saptamana. Pensulele cu care aplic produsele tip pudra le spal la 2-3 saptaamani, dar nici nu le folosesc prea mult. Fac rau?! Probabil lor/pensulelor le fac rau, insa mie cred ca imi fac un bine ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu