duminică, august 24, 2014

WOW si cateva reduceri

Nu stiu cum am ajuns sa arunc un ochi pe feelunique si m-am oprit la Lancome


Am spus si ceva reduceri, deci: sandalele beneficiaza de 15% reducere, cosmeticele beneficizza si ele tot de 15% reducere. Atat :)

Plus: rog seriozitate... nu mi-o luati in nume de rau, insa nu mi se pare normal sa imi pierdeti timpul cu mesaje de tipul: vreau produsul X si ma duc sa platesc, nu ma mai duc... fa-mi pret pentru plata in avans pentru produsul Y... ba fa-mi fara plata in avans... fa-mi cu 5 produse si platesc azi... hmmm... n-am ajuns.... fa-mi cu trei produse si platesc sigur maine.... apoi nu mai aud nimic.... Nu am timp de prostii si, daca voi aveti, va rog sa vi-l petreceti in alt mod, pe acest blog prefer sa intre numai oameni care respecta timpul altuia. Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu