joi, decembrie 25, 2014

Blog Sale 2014


Aparat pentru ingrjire faciala - 80lei.  65lei    
VANDUT Liliana
L-am primit cadou, insa eu am (si nu folosesc...) Clarisonic. Nu l-am incercat, este nou.


Set pensule: Bobbi Brown blender brush, Real Techniques liner brush, Koyudo pencil brush si concealer brush, Urban Decay cu doua capete - 2 bucati, Sigma si Real Techniques pentru fard - 150lei    VANDUT Andreea




XLS Medical Appetite Reducer - le-am primit la o promotie, insa eu nu folosesc asa ceva. Sunt noi, originale, primite de la firma producatoare, in farmacie costa aprox 100lei. Pretul meu: 50lei   40lei  
VANDUT



Guerlain Meteorites Crazy pearls- abia i-am cumparat, i-am testat si am vazut imediat ca nu vom fi prieteni... eu i-am luat pe post de iluminator, insa ei pot fi folositi cu usurinta drept un blush destul de mat. Pe site-ul temptaliei vedeti imediat despre ce vorbesc. - pret 150lei


 Set colier + cercei Meli-Melo - 40lei

La Roche Posay crema de plaja NOUA - 40lei

Konjac Sponge pentru ten usat / sensibil - 40lei (l-am luat cu 11 lire si sta fara sa fie folosit... nu stiu de ce, dar probabil nu il voi folosi niciodata)

Fibre de colagen Shiseido - promit tinerete vesnica :))). Se vand cu $25.22 si au review-uri foarte bune - 40lei


Fond de ten Bobbi Brown - Warm Ivoire - folosit 50% - 75lei

Fond de ten Bobbi Brown - Sand - folosit 50% - 75lei 

Diferenta intre nuante este foarte mica, Sand este putin, dar foarte putin mai deschis, Warm Ivoire este putin mai spre galben.

Le-am deschis la inceputul anului.

Set Farduri Parisax - 30lei (doar cel cupru este incercat o data). Eu sunt foarte incantata de ele, le dau pentru ca le mai am. Dupa parerea mea sunt mai bune decat Urban Decay... cu mult :)
VANDUT Monica




2 comentarii: