duminică, iunie 24, 2012

Shu Uemura eyelash curler REVIEW


Atentie de unde comandati clestisorul de gene Shu Uemura!

                                 
Am avut surpriza neplacuta sa comand un clestisor de gene Shu Uemura si sa primesc un fake. L-am comandat de pe un blog romanesc care mai vinde si alte produse si de care am fost multumita... pana la acest clestisor. Fata care tine blogul a fost amabila si mi-a returnat suma platita (99lei) insa mi-a spus ca acela este clestisorul original si ca au fost make-up artisti care l-au comandat de la ea si nu a reclamat nimeni ca ar altceva decat produsul original. Mda... nu a reclamat nimeni pentru ca nimeni nu au avut cu ce sa il compare. Si m-am apucat sa scriu acest review...

Primul lucru care mi-a atras atentia a fost fragilitatea excesiva a acestuia si faptul ca mi-a indoit genele brusc, cu acea muchie ce da impresia ca genele stau sa se rupa. Clestisorul original are pad-ul dintr-un cauciuc foooarte moale, cu acel cauciuc este imposibil sa obti o asemenea curbura brusca indiferent cata presiune ai aplica.

Dupa prima folosire dezamagitoare am devenit suspicioasa si am inceput a-l studia si a investiga. Am gasit aceasta pagina care, insa nu m-a lamurit pe deplin...

Pe clestisorul primit am remarcat existenta unei litere sau semn ce semana cu litera “m” sau “w” gravat dupa denumirea shu uemura pe partea curbata a lui. Imi pare rau ca nu am studiat si cutia in care venea acesta insa uitandu-ma acum pe acel blog vad ca este postat o poza cu o cutie a unui produs fake, spun asta deoarece pe produsul original sta scris in partea jos a cutiei, sub poza clestisorului, denumirea in engleza si in franceza a produsului. Adica un text pe doua randuri. In acea poza vad un text pe un singur rand.
Totusi toate literele “shu uemura“ de pe cutie sunt scrise cu aceiasi grosime de text. La fel si pad-urile din cauciuc sunt stantate “shu uemura” insa aceste doua lucruri nu sunt suficiente pentru a defini un produs original.

Cu aceste in cap am returnat produsul si l-am comandat de pe site-ul oficial. Am fost nevoita sa apelez la intermediere caci acestia nu livreaza in Romania.
Acum studiez clestisorul original si remarc faptul ca banuielile mi-au au fost indreptatite. Pad-urile sunt dintr-ul cauciuc atat de moale incat este, asa cum am scris mai sus, imposibil sa obti o curbura brusca a genelor indiferent cata presiune ai aplica. Dupa literele “shu uemura” gravate exista o litera sau un semn mic ce seamana cu litera “z”... asta nu inteleg deoarece cineva scrie ca dupa acea denumire nu trebuie sa existe altceva stantat iar in link-ul de mai sus este precizata existenta literei “s” cu un text mic dupa “shu uemura”... oh well... am factura si confirmarea comenzii de pe site-ul oficial prin urmare sunt convinsa de originalitatea acestui Shu Uemura eyelash curler.
Dupa ce am lamurit ca trebuie mare atentie la achizitia acestui clestisor de gene review-ul in sine al produsului este extrem de scurt: este bun insa nu este “the holy grail of eyelash curlers”, nu pentru mine oricum... Eu il compar cu alt produs de top din aceasta categorie si anume: SHISEIDO eyelash curler. Shu uemura este oarecum flimsy spre deosebire de Shiseido care esta mai solid, pare mai ingrijit lucrat, are muchiile mai line. Mi se pare ca Shu este ceva mai dificil de folosit pentru ochii mei, parca ma ciupeste de obraz daca nu sunt atenta. Cu Shiseido miscarea este mai naturala si apuca toate genele fara sa fie nevoie de efort suplimentar.

Rezultatul insa intre cele doua este comparabil... parca Shiseido apuca mai de la radacina toate genele... sau parca nu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu