miercuri, iulie 11, 2012

Yves Saint Laurent Teint Resist

De-a lungul timpului am incercat o multime de fonduri de ten, toate high-end products si trebuie sa recunosc ca nici unul nu m-a facut sa cumpar si a doua sticla. Le-am considerat si desconsiderat pe rand. Pana la Yves Saint Laurent - Teint Resist Oil freee, SPF10. Acest fond de ten m-a facut sa cumpar acum a treia sticla, de fapt a patra insa din cauza nuantei.

Teint Resist m-a cucerit de la prima aplicare. Are o formula lichida, usoara ce pare ca ar avea o putere de acoperire mult prea mica insa odata aplicat arata perfect si are un finish semi-mat foarte natural fara a avea nevoie de pudra pentru fixare. Make no mistake: nu sunt o maestra a aplicarii produselor de make-up nici pe departe, dimpotriva... Asadar pot spune: chiar si eu il pot aplica cu un rezultat flawless. Nu curge, nu se intinde, nu se strange, se simte fresh pe fata si rezista chiar si pe tenul meu mixt, deshidratat si care luceste groaznic. Este perfect pentru a fi purtat iarna caci nu usuca si este perfect pentru a fi purtat vara caci matifiaza bine, de fapt este singurul fond de ten care mai exista pe fata mea la sfarsitul unei clase de spinning (sau doua consecutive sa fiu exacta).
Este un fond de ten cu o formula usoara OIL FREE, are SPF 10 dar cu o putere de acoperire medie spre mare. Si este buildable, adica strat peste strat nu produce acel efect cakey ci acopera mai bine fara acea impresie de “prea mult”. Nu se usuca repede in contact cu pielea ceea ce face sa fie foarte usor de aplicat.
M-a cucerit complet prin faptul ca nu mi-a creat probleme cu tenul. Eu am capatat acea acnee nodulo-chistica pe o portiune de fata, acnee care nu se vede decat in stadiul mai avansat insa este dureroasa, deranjanta si se intinde (mai ales daca faci greseala sa mergi la cosmeticiana sa iti scoata comedoamele – dar acesta este un alt subiect) si repet: extrem de dureroasa caci se formeaza sub piele, nu trece asa usor si NU SE SCOATE, nu se stoarce... Din cauza acesteia nu pot pune orice pe fata, as spune ca pielea mea este un barometru al calitatii produselor ce o ating. Si Teint Resist rezista testului.
Un alt atu al acestuia, pentru mine cel putin, este faptul ca are nuante reale. Adica nici prea galbene, nici prea roz ci arata exact asa cum arata o piele normala. Pe mine m-au zapacit toate acele undertonuri... galbenul este prea galben (si eu am o anemie microcitara... adica sunt galbena insa NC-urile de la MAC de ex ma fac sa rad cand le vad asa galbene, prea galbene) iar roz nu sunt in niciun caz asa ca intotdeauna am probleme in a-mi gasi nuanta, ca sa nu mai spun ca si cand ma consolez cu gandul ca... “asta e” si decid sa iau totusi un fond de ten galben constat ca sunt fix intre nuante. Cu YSL Teint Resist nu am avut aceasta problema: am nuanta 4 si se potriveste foarte bine. Mai adaug si o picatura din nuanta 2 si... voila the perfect match! Nobody’s perfect after all... nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu