duminică, august 12, 2012

ILLAMASQUA RICH LIQUID FOUNDATION

Acum aproximativ o luna a fost o promotie pe site-ul Illamasqua.com, promotie in care erau o multime de bunatati cu preturi cuprinse intre 5£ si 10£. La asa un pret nu avea rost sa incerc a rezista tentatiei de a cumpara macar un produs si am ales fondul lor de ten Rich Liquid Foundation la pretul de 10£ plus shipping.

Cea mai grea incercare a fost aceea de a-mi gasi nuanta potrivita, incercare ce nu prea avea cum sa imi reuseasca avand in vedere ca nu am prea gasit comparatii pe net intre acest fond de ten si fondurile de ten care se gasesc si in Romania. Am renuntat la ideea de a-mi gasi “my true match” si am ales o nuanta despre care am citit ca este cea mai deschisa (excluzand nuantele lor tehnice)  si ca ar merge sa fie combinata cu alte fonduri de ten pentru a le deschide. Cum eu am cateva fonduri de ten (Dior, Make up for Ever, Shiseido) pe care nu le pot folosi din cauza faptului ca ori sunt prea inchise ori pe tenul meu oxideaza intr-o nuanta vizibil inchisa sau roz si nici de aruncat nu imi prea vine, am ales nuanta 135. Si bine am facut.
ILLAMASQUA Rich Liquid Foundation in nuanta 135 este... alb. Impropriu spus alb, mai mult un alb cald, usor galbui perfect pentru a neutraliza rozul dintr-un fond de ten cu underton neutru. In poza este un swatch pe mana mea a carei culoare este un MAC NC20 pentru a vedea cat de deschisa este culoarea 135. Trebuie sa spun ca sunt putine persoanele pe care le-as vedea purtand aceasta nuanta, nu este de nepurtat insa trebuie sa ai un ten tare alb, un alb strigoi sau... sa fi moarta de o zi :(.
Un alt motiv pentru care acest fond de ten mi se pare foarte greu de purtat chiar si nuanta corecta este consistenta acestuia. Este mai mult un pout paint decat un fond de ten in acceptiunea cunoscuta. O singura picatura este suficienta pentru a acoperi TOATA fata si acopera TOT insa lasa un aspect foarte uscat, fainos si asta in conditiile in care eu am tenul gras. Cu siguranta nu vad acest fond de ten aplicat pe un ten uscat.
In concluzie ILLAMASQUA Rich Liquid Foundation RF 135 nu este un fond de ten purtabil on daily basis insa poate fi folosit pentru a juca un pic o culoare nepotrivita a altui fond de ten. Atentie insa caci si asa putin poate fi prea mult si vorbesc aici mai ales de consistenta caci usuca tot. Nu l-am incercat amestecat cu putina creme hidratanta pentru un fel de home made tinted moisturizer, nici n-o voi face din cauza culorii insa poate fi o idee buna pentru cineva care a ales o nuanta mai apropiata de natural.
Recomand? Depinde pentru ce...
L-as mai cumpara? Pentru 10£.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu