marți, august 07, 2012

NARS Blush – Exhibit A

Ma chinui sa descriu acest blush insa este destul de greu... Dintre toate blush-urile de la NARS acesta este cel care arata cel mai ciudat in cutia lui, are o culoare aprinsa, aproape portocalie insa privit mai indeaproape se observa niste tonuri de rosu corai. Blush-ul NARS – Exibit A este acel blush despre care am tot auzit ca da bine pe orice ten. Si mi l-am comandat. Si am incercat in fel si chip sa il aplic, am incercat tot felul de pensule si tot felul de metode. Apoi l-am pus pe lisat de produse pentru swap. Si cand cineva l-a dorit l-am mai incercat o data asa, ca sa fiu sigura, si... voila! A decis ca este timpul sa se aplice frumos si pe moaca mea... cu pensula MAC129.

Nu se poate sa nu fi auzit de blush-ul Exibit A de la NARS dar daca nu ai auzit pana acum o vei face de acum incolo si te va capta cu siguranta. Are intr-adevar acea culoare pe care nu iti vine sa o aplici in obraji insa, odata ce te-ai dumirit cum sa il aplici, constati ca aceasta este culoarea pe care ai cautat-o o viata. Pe tenul meu cu puternice nuante galbene culoarea acestuia devine un portocaliu cald (aplicat cu masura, evident), pe alte tenuri l-am vazut capatand alte nuante asa ca il incadrez in categoria de cosmetice “adaptabile” care ofera prospetime in obraji indiferent de tenul pe care sta atata vreme cat este aplicat foooarte usor si blenduit bine. Eu il pot aplica decent doar cu pensula MAC129, l-am incercat cu Sigma (care NU este MAC nici pe departe contrar tuturor comparatiilor), l-am incercat cu Real Techniques, l-am incercat cu alte pensule MAC insa singura aplicare decenta am obtinut-o cu 129... but thet's just me and my crooked hand...

Recomand? De ce nu?
L-as mai cumpara? Nu.
UPDATE: l-am dat... este greu de lucrat cu el. Iar cand ai si un undertone pe galben se face portocaliu usor, poate pe un ten cu un ten cu undertone neutru/roz ar fi mai usor de cumintit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu