joi, ianuarie 31, 2013

Posta Romana si 83.65RON

83.65RON
Aceasta este suma pe care am platit-o astazi la Posta Romana pentru a trimite un pachetel ce continea doua fonduri de ten in Brazilia. 83.65RON pentru 300g trimise cu avionul....

Mereu m-am intrebat cum este posibil ca noi, romanii sa putem primi colete/scrisori voluminoase platind o taxa de 5£ si ca acest colet sa ajung in maxim 5 zile. Ca sa nu mentionez datile in care am cumparat un cate un fond de ten sau o pereche de blugi si m-am trezit cu avizul de la posta dupa numai doua zile.
Mereu m-am intrebat cum pot comanda eu un produs de peste ocean platind 7$ shipping insa daca vreau sa expediez acelasi colet in acelasi regim Posta Romana imi cere 24$. M-am intrebat cum primesc comenzi de pe Feelunique, LookFantastic, Strawberry (trimis din Suedia) pentru un shipping derizoriu, eventual inclus in pretul afisat al produsului si trimise ca "scrisori voluminoase" insa Posta Romana imi cere sa inghesui un colet in cutiile lor cu o fanta de 5centimetri si fara a-l putea trimite inregistrat, asta pentru a nu plati fabuloasa suma de 50RON.

Cum este posibil si, mai ales, ce este de facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu