duminică, februarie 10, 2013

Solutie peeling Acid Salicylic 30%

Am suferit de acnee microchistica. Am apelat la cosmeticiene "pricepute", la saloane scumpe si produse pe masura... am "reusit" sa schimb diagnosticul: sufar de acnee nodulo-chistica.
Trebuie sa vorbesc despre asta deoarece stiu ca sunt multe persoane care se confrunta cu problema aceasta si merg pe acelasi drum: cosmeticiana si cosmetica ei impamantenita deja. Din experienta spun ca este cel mai PROST/GRESIT drum pe care puteti merge. Daca aveti acea acnee sub piele care nu erupe niciodata sau foarte greu, daca aveti acele mici puncte sub piele care, dupa piecare vizita la cosmetica revin atunci in niciun caz nu mergeti la cosmetica traditionala.  NU VA MAI STOARCETI COSURILE nici singure nici apeland la "PROFESTIONISTE". Nu aceasta este solutia unui ten curat, dimpotriva!
 
Dupa ce m-am desteptat am apelat la alt tip de cosmetica, la clinica unde mi s-a explicat si demonstrat prostia. Acum mai am o gramada de urme si vagi reminiscente de nodului e care ii tin sub control singura sau cu rare vizite la clinica pentru un touch-up atunci cand nu am chef sa ma retusez singurica.
 
Dupa ce am fost convinsa ca modul de abordare precedent era gresit, dupa ce am vazut cum tenul meu isi revine apeland numai la acidul salicilic concentrat, dupa ce a trecut panica si sentimentul de "dau oricat numai sa scap de acnee" m-am gandit ca as putea sa aplic singura cate un peeling. Zis si facut iar acum imi multumeste si tenul si portofelul ;). In panica pe care o aveam am cumparat o sticla mare (60ml) de solutie 30% iar acum imi dau seama ca am cam incheiat socotelile cu acesta asa ca m-am gandit ca ar fi bine sa il dau. Asadar ofer spre vanzare mai mult de 40ml solutie.
A fost foarte bun, l-am cumparat prin toamna dupa ce m-am saturat sa platesc peste 200lei pentru o aplicare. Firma producatoare este Skin Beauty Solutions, gramajul a fost 60ml, acum au ramas peste 40ml, nu are termen de valabilitate (este un acid). Pretul de achizitie a fost undeva pe la 180lei cu tot cu p&p, il dau cu 80lei.
VANDUT

3 comentarii:

  1. Buna, sunt interesata de acidul salicilic 30%, daca il mai ai trimite-mi te rog raspuns la adresa adina2206@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, iti citeam blogul, si vroiam sa stiu cu ce amestecai acidul ? Cati ml pentru o aplicare ? Si cam dupa cate zile ti se exfolia pielea.
    Tocmai mi-am facut un peeling de 15%,foarte lab sa vad cum reactioneaza pielea,si a reactionat atat de bine incat si eu si dermatologul eram uimiti.Dar 250 la 2-3 saptamani..Hum.Asa ca m-am decis sa fac acasa,ca am vazut procedura.
    Iti multumesc in avans pentru raspuns :)
    O zi buna'

    RăspundețiȘtergere
  3. iti pot oferi si eu daca mai doresti acid salicilic de 30% am cumparat mai mult

    RăspundețiȘtergere