joi, iunie 20, 2013

Blog sale

Calvin Klein gel eyeliner Black Ice - nou - disponibile 4 bucati - 8ei/bucata


Calvin Klein Cream Eyeshadow Retro Bronze - nou - 15lei  VANDUT

Calvin Klein Cream Eyeshadow Gold Velvet - nou - 15lei  VANDUT

Dior Forever foundation nuanta Ivoire 010 - primit prin martie - folosit fix de patru ori - PRET 120lei   VANDUT


Estee Lauder Matte Perfecting Primer - folosit de <5x - PRET 85lei (l-am luat din din Sephora cu 181lei). Este foarte bun si ca primer si ca produs de ingrijire, este a doilea tub pe care il cumpar si eu rar cumpar de doua ori acelasi produs. Il recomand si folosit individual si inainte de fond te ten. Il dau pentru ca mi-am luat Dr. Brand pore refiner si nu apuc sa-l folosesc.   VANDUT

Armani Lasting Silk in nuanta #4 Light Sand (potrivit pentru un ten deschis tip NC20), l-am folosit de 2-3x (l-am deschis in aprilie). L-am cumparat din italia cu 44.3E, pe StrawberryNet se gaseste cu peste 200lei eu il dau cu 125lei
Initial am crezut ca nu mi se potriveste insa m-am inselat (eram in tratament cu isotrexin si aveam pielea foarte uscata) :)). Acum am trei sticlute...   INDISPONIBIL


Estee Lauder Double Wear foundation nuanta 1W1 Bone (nu se gaseste la noi insa este singura potrivita pentru un ten cu subton galben tip NC15-NC20 - eu sunt NC20 si imi este bun) PRET 100lei
Il dau pentru ca l-am primit dupa ce m-am plans de proasta selectie a nuantelor pe care Estee le aduce in Romania, insa eu mai am peste jumatate de sticluta din cel vechi si nu il voi consuma asa curand)   VANDUT 



TIGI Bed Head Spoil Me Defrizzer. L-am recumparat din incapatanare si iar l-am incercat de 2 ori PRET 35lei      VANDUT





Yves Saint Laurent Anti-Cernes Concealer , No. 2, Nude Beige - folosit aprox. 1/2 - 32lei      REZERVAT


Chanel Estompe Eclat Corrective Concealer Stick Beige Moyen - 20 - folosit aprox. 1/3 - 38lei VANDUT
Ambele au fost deschise prin septembrie/octombrie anul trecut.

Paula's Choise Skin Perfecting 8% AHA Gel Exfoliant - luat intr-un schimb, testat, mai este peste 90% din produs. - 60lei 
   VANDUT

Dior Capture Totale Multi-Perfection Serum - 25lei bucata - disponibile doua bucati, noi - 
testere 10ml fiecare INDISPONIBIL







2 comentarii:

  1. draga mea vreau eu Estee Lauder Matte Perfecting Primer daca il mai ai. am auzit ca e bun si la cat imi luceste mie tenul acum...

    RăspundețiȘtergere
  2. E al tau, da-mi mesaj pe mail sa stabilim cand ne intalnim :).

    RăspundețiȘtergere