marți, iunie 18, 2013

iHerb

Dupa indelungi lupte cu mania mea de a cumpara tot si de peste tot din alte tari AM CEDAT. De fapt, durerile mele de genunchi si pretul ArtroStop-ului m-au invins de aceasta data, eu zic ca am luptat pana la final si am fost invinsa elegant de catre soarta :))
Asadar, am cautat substitute pentru ArtroStop in suplimentele pentru sportivi (de fapt, durerile mele de acolo provin) si am tot dat de diverse coduri de reducere pentru iHerb.com asa ca m-am apucat sa umplu cosul cu aceste suplimente fara niciun gand de a finaliza comanda. 

In mod ciudat am vazut ca, desi cosul se umplea suma nu crestea direct proportional ba, la un moment dat a inceput sa scada.... Nu stiu peste ce cod/coduri de reducere am dat (pentru ca am testat mai multe) insa, pe langa reducerea clasica de 5$ sau 10$ aplicata noilor clienti imi mai aparea si o reducere VIP care crestea odata cu suma produselor din cos. Asadar am reusit sa ajung la o reducere de 28.1%... nu este rau zic :). Totusi suma mea a fost mica iar reducerea pana in 15$ pentru cele 4 produse, dar am ajuns la niste preturi decente pentru ce vroiam eu.
Tragedia pentru mine a fost ca am tinut mortis la niste suplimente lichide care au cantarit suficient incat sa nu pot cumpara decat doua pentru a ma putea incadra in cele 1.814kg pentru a plati transportul doar 4$. Asa am inceput sa scot si sa adaug produse si asa am observat ca ba era reducere 17%, ba 28% si am inceput sa studiez nemeinic si... fara niciun rezultat :)). Nu stiu... sunt novice in iHerb recunosc, poate la urmatoarea comanda voi fi mai perspicace iar, daca cineva stie cum sta treaba as aprecia sa ma lumineze si pe mine:)

Pentru cine vrea va ofer si codul meu RHV832 pentru o reducere de $10.00 pentru cumparaturi de peste 40$ si 5$ pentru cumparaturi sub aceasta suma valabil pentru prima comanda pe iHerb.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu