sâmbătă, decembrie 14, 2013

alt blog sale

Am mai adunat, am mai revizuit lista de produse si am reusit sa adun toate produsele disponibile intr-o singura postare. Asadar, aici gasiti toate produsele ramase si pretul lor revizuit :)
Spor si va astept comenzile pe adresa nebunica81 [@] yahoo 
(Atentie: am renuntat la vechea adresa de e-mail, imi pare rau daca mi-ati scris si nu am raspuns, redirectionati va rog mesajul pe noua adresa)



Helena Rubinstein magic concealer nuanta 01-light - testat - 60lei      INDISPONIBIL

Jemma Kidd Pro I-Rescue Bio-Complex Cover - nuanta light - anticearcan si tratament anti-rid cumparat de pe feelunique.com cu £15.5 si testat o data cu pensula curata dar prea deschis pentru mine - pret 30lei      INDISPONIBIL



Bioderma-Sebium Pore Refiner 30 ml - testat - 18lei    VANDUT Raluca

Dior Capture Totale Multi-Perfection Serum - 17lei bucata - disponibile doua bucati, noi - testere 10ml fiecare  INDISPONIBIL

Blush MAC Frankly Scarlet - folosit o data - 65lei   INDISPONIBIL
Blush NARS Deep Throat - folosit putin (<10x) 65lei  VANDUT Alina





Alaturi de corectorul Helena Rubinstein este beauty blenderul pe care l-am folosit aprox 2 luni in conditiile in care nu folosesc fond de ten mai mult de 3x pe saptamana. L-am pozat doar ca o curiozitate sa va arat in ce fel/hal arata in caz ca va bate gandul sa il cumparati (20$+transport). 



Lot pensule make-up:
MUG Cheek Highlighter Brush (MAC 188 Dupe) (am avut si MAC 188 si va pot spune ca sunt aproape identice si lucreaza la fel) folosita <5x - 25lei
pensula DaVinci 875 testata - 8lei
Makeup Geek Brush - Bent Liner Brush - 2 buc disponibile - pe una dintre ele am folosit-o o data - 15lei
Pensula CHANEL din fibre sintetice, perfecte pentru farduri crema, 2 bucati - nefolosite  - 15lei
Too Faced - Flatbuki brush - nefolosita (prima din poza) - 18lei




Le dau pe toate impreuna + cadou  PRET: 60lei
VANDUTE

The Face Shop - Volcanic Clay mask - testata - 12lei    VANDUT Raluca
este o masca pentru indepartarea punctelor negre si are review-uri foarte bune. Cateva review-uri gasiti aici. Eu nu am puncte negre asa ca imi este nefolositoare.


WELLA Biotouch Extra Rich Hair Oil 50ml - nou - 25lei   INDISPONIBIL
Nu stiu nimic despre el, nu l-am testat, nu l-am folosit. Mai am cateva uleiuri de par si imi vor ajunge o luuunga perioada asa incat acesta imi este inutil.




Lóreal Paris Volume Million Lashes mascara pentru volum si alungire culoare maro inchis (mie mi-a placut foarte mult acest rimel si am avut o rezerva considerabila insa acum folosesc numai rimel waterproof iar acesta sta ratacit in sertar...) - pret 10lei NOU     VANDUT




 Fond de ten Armani Lasting Silk - nuanta 4 (pentru NC20) folosit cat se vede (as spune ca a ramas 20% pentru ca recipientrul nu este plin cand este nou - 37lei  INDISPONIBIL
  
Alte produse inca disponibile gasiti accesand link-urile: pepe-jeansbundle

Pentru produsele "pepe-jeans"si "bundle" precum si pentru ochelarii de soare faceti voi pretul :). Astept propuneri in sectiunea "comantarii" si, daca este un pret corect vi le ofer cu drag :).


Ochelari de soare Ray Ban cu rama din plastic.
Modelul este Wayfarer RB2140 956, made in Italy, are lentila din sticla G-15 XLT si rama din plastic bicolora (alb pe fata si negru pe spate), marimea este 50 mm si sunt 100 % U.V. 
Originali cumparati anul trecut de la Optiplaza sau CrisOptic (nu mai tin minte exact), vin in cutie cu toc si laveta originala.
Nu i-am purtat niciodata.

Pret - 330lei
     


Ochelari de soare Roberto Cavalli originali. Au fost cumparati de la Sover, purtati de putine ori. Mic pe rama scrie Aracne 218 S H49 70o1 130. Vin in cutia originala cu laveta si etui original. I-am cumparat cu peste 900lei. Ii dau cu 390lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu