sâmbătă, decembrie 28, 2013

Vă rog să nu țineți cont de rezervarea produselor acolo unde este menționat REZERVAT Klara Bagosi. Domnișoara in discuție a mai rezervat o dată, in octombrie, câteva produse (unele incluse și in prezenta așa-zisă "comanda" ) spunând ca a doua zi depune banii. Apoi nu am mai auzit nimic de dânsa o vreme, deși am contactat-o pe mail cu intrebarea normala "mai este valabilă comanda?". Nu am primit raspuns atunci, dar a revenit cu o altă comandă pe 21 decembrie spunând ca "a intervenit ceva" data trecuta si "Ok! Iti scriu maine atunci si atasez o fotocopie la chitanta de la banca in ce priveste plata." (copy/paste din mesajul ei). "Mâine" a venit, a trecut si nu mi-a trimis vreun mail sa imi spuna dacă mentine rezervarea... Probabil IAR "a intervenit ceva". Să mai aștept?
"De Craciun fi mai bun", este adevărat dar nu mai prost ;) si voi face o postare mai larga de fiecare data cand o domnișoara cu prea mult timp la dispozitie gaseste de cuviinta sa isi bata joc de al meu si asa prea putin timp. Fetelor, zau asa: viata e frumoasa si scurta, traiti-o altfel!
Deci: pentru toate printesele care cred ca eu n-am altceva de facut mai bun decat sa ambalez colete pentru ca imi spuneti ca data trecuta a intervenit ceva si nu ati mai putut ajunge la banca sa platiti comanda si nici macar un mail de anulare a acesteia nu puteti da (deh... e greu, dureaza aproximativ un minut si o tona de bun-simt: va rog abtineti-va de a mai intra la mine pe blog. Nu am nici timp si nici chef sa va suport mofturile: ba iau / ba nu iau, dar hai sa comand ca poate se plictiseste vanzatorul. N-aveti grija, nu ma plistisesc ;)


Si, pentru ca amanunte ca cele de mai sus nu sunt importante inchei cu multumiri celor care au fost cliente serioase si, pentru a vă multumi mai mult decat prin cuvinte, vă astept la următoarea comandă cu o reducere de 20% (pentru plata in avans - ING).
Oferta este valabila de astazi si toata luna ianuarie pentru comenzile platite in avans, suma mininima dupa aplicarea discount-ului este de 40lei. Va multumesc si va astept cu un mail la nebunica81 {@} yahoo.com prin care sa imi spuneti ce ati mai comandat de la mine si ce doriti sa mai comandati.

SARBATORI FERICITE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu