luni, februarie 10, 2014

Atentie la CTS Corner

Nu fac review-uri in general, pur si simplu nu am timp insa de aceasta data sunt de-a dreptul revoltata si tin sa spun tuturor: feriti-va de CTS Corner - magazin de coffe, tea, spice!

Sunt bautoare de ceai, beau ceaiuri varsate cu preturi peste medie si urasc ceaiurile la plic.  Imi place sa beau un ceai facut intr-un infuzor ceramic, frumos colorat imediat dupa masa, imi da o stare fantastica! Imi place sa vad frunza de ceai cum se deschide si imi place senzatia pe care ti-o da aerul fierbinte emanat din cana. Imi place sa mai uit in cana si sa vad culoarea ceaiului.

Am dat o comanda la CTS Corner, magazin cu cateva puncte de desfacere, dar niciunul in Bucuresti asa ca nu am vazut exact ce cumpar, singurele repere au fost pretul (destul de important la un ceai) si numele acestuia - cum spuneam: sunt bautoare de ceai asa ca stiu la ce sa ma astept cand vad denumiri precum: Formosa Oolong, Gaba Oolong sau ceai alb "Shou Mei.
Ma leg acum de Gaba Oolong zicand "hai, ca celelate n-au fost scumpe" asa ca nu ma plang ca au fost NUMAI sparturi si un gust complet necunoscut mie pana atunci la astfel de ceaiuri (de ex ceaiul alb era ceai negru toata ziua si cine bea cat de cat ceai stie ca nu se pot confunda), dar Ceai GABA Oolong la pretul de 23lei/50g ridica pretentii! E drept nu pretentii de 100lei/50g, dar totusi! Sa vedeti:




Daca as vrea sparturi as plati 8lei/100g sau as bea ceai la plic. Iar Ceai GABA Oolong cu gust de ceai negru eu n-am baut in viata mea!!! Revoltator!

Later edit:
aceiasi poveste si pentru Formosa Oolong de la acelasi CTS Corner.
 
L-am pus intr-o cutie pentru ceai pe care am lipit eticheta pentru ca mi se pare ca pastreza mai bine aroma, in plus e mai practic la servici, insa el este Formosa Oolong de la CTS.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu