duminică, iulie 15, 2012

Christian Dior Diorskin Forever


Imi place YSL Teint Resist, asta insa nu ma impiedica sa incerc si alte fonduri de ten in speranta ca voi gasi ceva “si mai perfect”. Dupa indelungi cautari si negocieri cu mine insami m-am oprit la Christian Dior Diorskin Forever Flawless Perfection Fusion Wear Makeup. L-am cumparat in nuanta 010 si... nu sunt multumita insa nici celelalte nuante nu mi potriveau. Acesta are o tenta de roz (in descrierea oficiala scrie ca nuanta 010 are undertone neutru dar eu il vad roz) insa restul erau prea inchise... Asa ca nu-mi ramane decat sa acopar rozul cu un strop de bronzer (Too Faced Chocolate Soleil in nuanta Milk Chocolate) si sa-l port.
Deja il am si il folosesc zilnic de cam doua saptamani si inca tenul meu nu se plange. Este un fond de ten greu si trebuie aplicat repede, nu mi se pare buildable insa nici nu are nevoie caci acopera suficient de bine fara sa aibe nevoie de al doilea strat. Eu aplic cu degetele, cu Sigma F80 sau cu Real Techniques Stippling Brush. Ca rezultat l-as compara cu Estee Lauder – Double Wear, un fond de ten pe care l-am avut acum cativa ani, inainte sa descopar YSL si pe care l-am considerat “the one”. Spun ca l-as compara din multe motive insa tot dintr-atatea motive n-as face-o. Ca diferenta principala ar fi aspectul powdery pe care Estee Lauder – Double Wear il lasa pe tenul meu. Christian Dior Diorskin Forever lasa tenul curat, neincarcat, rezista foarte bine fara a necesita pudra peste el ceea ce este un plus caci eu nu sunt mare fan pudra, necesita insa un pic de concelar daca ai cearcane pronuntate. La aspecte negative as mentiona si impresia pe care mi-o lasa cum ca pielea mea nu ar respira asa cum trebuie.
De mentionat este si faptul ca trebuie atentie la cumparare caci este un fond de ten care trebuie testat foarte bine in principal pentru ca are tendinta de a-si schimba culoarea in primele 10 minute de la aplicare. Si nici nu merge amestecat cu YSL - Teint Resist ori cu YSL - Teint Radiance pentru a face culoarea sa se potriveasca. Astept acum Illamasqua - Rich Liquid Foundation, poate merge amestecat cu acesta caci daca nu... off it goes.

Ca sa nu las impresia unui review prost pot spune ca este un fond de ten de o calitate net superioara multor asemenea produse, pot spune chiar ca acesta poate fi "best foundation ever" pentru cineva care se afla in spectrul lui de culori. Diorskin Forever acopera bine, rezista excelent si am fost intrebata cu mirare daca intr-adevar port fond de ten caci nu lasa acea impresie de ten incarcat.
Recomand? Da.
L-as mai cumpara o data? Cu siguranta NU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu